persbericht

Marjet Wullink

Post en deel ook jouw persbericht. Log hier in! of word hier lid!
Door onze redactie
 
Word nu ook lid!
banner
Al 12465 leden! Word lid om je bedrijf te promoten, berichten te posten en deel te nemen aan events.
Marjet Wullink uit Amsterdam is al enige jaren actief op het gebied van marketing. Na jaren gewerkt te hebben als marketing assistent en later als online marketeer, heeft ze in 2010 de stap gewaagd om haar eigen bedrijf op te zetten; Bureau Bold. Mede door haar studies Kunst, cultuur en Media aan de Rijksuniversiteit in Groningen en HBO webdevelopment en Webdesign in Amsterdam, heeft ze zich hiermee gericht op webdesign en online marketing advies. Childgeek Mijn motivatie komt vooral voort uit mijn liefde voor computers en internet. Als kind bracht ik al menige uren door achter de computer om dingen uit te zoeken; een childgeek. Enkele jaren geleden heb ik zodoende een opleiding webdesign/webdevelopment gevolgd en was ik tevens Online Marketeer bij Weekbladpers Tijdschriften (voor o.a. Vrij Nederland, Psychologie Magazine, Yoga Magazine en Runnersweb). Meer creatieve vrijheid als zelfstandige De combinatie van kennis over de bouw en de vindbaarheid was vooral erg gunstig voor mijn werkzaamheden als Online Marketeer. Toch wilde ik iets meer creativiteit kwijt in mijn werk en daarom ben ik mijn eigen bureau gestart. In eerste instantie niet full-time, tot het moment kwam dat ik koos om er helemaal voor te gaan. In november 2010 ben ik BureauBold gestart. Ik lever verschillende diensten en producten zoals adviesrapporten om je website beter vindbaar te maken en website vormgeving & bouw. Het leukste aan een eigen bedrijf is, zo ondervind ik nu,  dat je jezelf voortdurend blijft ontwikkelen. Zelf cursussen en seminars geven Veel mensen met een website zouden graag zelf iets aan hun website willen aanpassen. Kleine dingen zoals een nieuwe pagina toevoegen. Dit kan dan vaak niet doordat ze, of niet weten hoe het moet of omdat dit niet mogelijk is in hun Content Management Systeem (CMS). Daarom heb ik de workshop/cursussen voor het CMS WordPress in het leven geroepen zodat men zelf ook heel goed weet hoe hun website in elkaar zit. Als men even vergeet hoe het ook alweer werkt, kan men het altijd nog even nazoeken in de handleiding die ik erbij geef. Daarnaast geef ik seminars over zoekmachine optimalisatie. Marketing van eigen diensten In de statistieken van mijn website zag ik dat de workshop-pagina goed bezocht werd. Het bevatte echter nog alleen algemene informatie zodat er van werkelijke aanmeldingen geen sprake was. Van belang was dus dat ik op de pagina duidelijk aangaf waar en wanneer de workshops gehouden werden. Vervolgens ben ik de workshops meer gaan marketen via Facebook, Twitter, Adwords en in mijn nieuwsbrief. Dit heeft zijn vruchten afgeworpen en momenteel heb ik de eerste 2 reeksen van workshops achter de rug en deze zijn zeer positief ontvangen! korte geuzenstraat 108 1056 KS Amsterdam Bureaubold.nl info@bureaubold.nl
Bron & informatie:
Marjet Wullink
Bewerkt: Maandag 05 September 2011
Gepost: Maandag 05 September 2011