vraag advies

Huurt iemand een flexplek

Door:
Joop Andries
starter
Amsterdam, Noord-Holland

Financien
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Joop Andries

Goedemorgen

Ik ben sinds 2020, door persoonlijke omstandigheden, voor mijzelf begonnen. Ik werk nog steeds vanuit huis, maar na 1,5 jaar heb ik toch de behoefte om ergens iets te huren. Ik merk dat als je thuiswerkt er bijna geen verschil meer zit tussen vrij en aan het werk zijn. Eigenlijk komt het er op neer dat ik nu altijd het gevoel heb dat ik nog iets voor mij werk moet doen. Dus de verhouding tussen werk en privé is een beetje zoek.

Nu ben ik op het internet aan het zoeken en zie dat er veel flexplekken worden aangeboden.

Wat voor mij belangrijk is:

Heeft iemand ervaring met een flexplek of antikraak huren? Zo ja alle tips zijn welkom.

Bewerkt: Dinsdag 21 September 2021
Gepost: Dinsdag 21 September 2021
Aantal keer bekeken: 383

Antwoorden & reacties:

Anoniem beantwoord

Gepost: Donderdag 14 Oktober 2021, om 12:02

Beste heer Andries,

hierbij een tip om ook eens bij leegstandsbeheerders ( antikraak) te kijken en op de website www.vastgoedbeschermer.nl

Wij hebben regelmatig kantoorruimtes in aanbod voor een betaalbare prijs.

met vriendelijke groet,

Danielle

Joop Andries
starter
Amsterdam, Noord-Holland

Financien

Persoonspagina:
Joop Andries

Gepost: Woensdag 06 Oktober 2021, om 08:59

Update:

Mijn ruimte is behoorlijk beperkt. Dus helaas is het geen optie om elders in huis (rustig) te zitten ook al is het best wel rustig bij ons, maar toch blijf je op de één of andere manier in elkaars energie hangen. Je krijgt alles mee en hierdoor ben ik vervolgens weer afgeleid. 

Inderdaad om mij te begrenzen zet ik mijn telefoon om 18:00 uur in ''maanstand'' hiermee kan ik niet meer telefonisch bereikt worden.. Mail daarentegen blijf ik ontvangen. Maar goed dat is gewoon strenger zijn voor mijzelf. 

Ik heb al meerdere dingen bekeken en het blijkt toch dat er best wel veel verschillende opties zijn voor om een flexplek te huren, althans dat heb ik gelezen. Er zijn flexplekken in open ruimtes, maar ook eigen plekken alleen dan voor bijvoorbeeld een paar dagen in de week. Er lijken veel verschillende mogelijkheden te zijn. Ik denk dat ik anders eerst maar eens ga informeren om te kijken of het ook mogelijk is om bijvoorbeeld een weekje proef te draaien. Althans dat wordt ook als tip gegeven. 

Blijkt het niks te zijn, dan misschien toch maar een mini kantoortje huren, maar die zijn zo duuuur.....

Mijn zoektocht wordt vervolgd.

Reageren:

Post jouw antwoord of reactie
reageer

Beschikbare adviseurs:

Tom Hoekstra
adviseur
Zaandam, Noord-Holland

Webdesign, Marketing en hosting

Persoonspagina:
Tom Hoekstra