vraag advies

Alleen nog maar een idee

Hoe verder?

Door: anoniem
Hallo, Ik heb een idee voor een onderneming, maar ik heb nul ervaring met ondernemen. Ook ben ik 100% afgekeurd dus als ik het door zou willen zetten heb ik hulp nodig. Wat zijn dan goede mogelijkheden? Graag zou ik eerst willen onderzoeken of mijn idee levensvatbaar en haalbaar is. Hoe pak ik dit aan?
Bewerkt: Woensdag 23 Juni 2021
Gepost: Woensdag 23 Juni 2021
Aantal keer bekeken: 1411

Antwoorden & reacties:

Kyle Snelders
starter
Amsterdam, Noord-Holland

Consultbureau startende ondernemer
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Kyle Snelders

Gepost: Zaterdag 28 Augustus 2021, om 17:31

Beste Ondernemer, 

Uit ervaring blijkt dat er veel ondernemers zijn die moeite ervaren met het zetten van de juiste te nemen stappen tijdens de startfase, of zitten simpelweg nog met onbeantwoorde vragen. Deze ondernemers laten wat ons betreft een kans liggen door zelf te proberen deze problemen op te lossen. Wij ondernemers weten namelijk beter dan op te geven en te settelen voor een 9-tot-5 baantje waar je niet gelukkig van wordt…

Go Time Business garandeert de kandidaat meer zekerheid over de startfase van zijn/ haar onderneming na afsluiting van een consult-sessie. Door je als startende ondernemer aan te melden voor een beginconsult, krijg je de kans om advies te vergaren van ervaringsdeskundigen op vakgebied naar keuze. Op deze manier wordt er een helder beeld gevormd van de belangrijkste punten van aandacht tijdens uw reis naar een winstgevende startup. Deze en eventuele vervolgconsulten zullen plaatsvinden via het gemak van een online zoom gesprek. Van financieel experts tot experts op gebied van wetgeving, Go Time Business biedt jou de hulp aan die jouw startup naar een hoger niveau zal tillen.

Wij hopen hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd, en dat wij voor u in de toekomst kunnen staan voor een duwtje in de juiste richting. Voor meer informatie kunt u kosteloos contact met ons opnemen via onderstaand mailadres, of de website van Go Time Business. 

Met zakelijke groet,

Kyle Snelders

Team Go Time Business.

Gotimebusiness.com

Info@gotimebusiness.com

Reageren:

Post jouw antwoord of reactie
reageer

Beschikbare adviseurs:

Eric van der Heijden
adviseur
Wijchen, Gelderland