vraag advies

Welke naam zou passend zijn

Door:
Diana Förster
starter
Boornbergum, Friesland

Bloemen van uit huis
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Diana Förster

Hallo Allemaal, Ik wil graag vanuit huis mijn bedrijfje willen oprichten.hier heb ik al wel het aantal ideeën voor klaar liggen.Het betreft bloemen en decoratie.mijn doel is uiteindelijk bedrijven te kunnen benaderen en meer.nu bij het bedenken van een toepasselijk naam zit ik vast.iemand ideeen voor mij? Groentjes Diana

Bewerkt: Donderdag 27 Mei 2021
Gepost: Maandag 12 April 2021
Aantal keer bekeken: 318

Antwoorden & reacties:

Kyle Snelders
starter
Amsterdam, Noord-Holland

Consultbureau startende ondernemer
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Kyle Snelders

Gepost: Zaterdag 28 Augustus 2021, om 17:33

Beste Diana,

De startfase van een onderneming kan enorm verwarrend zijn en erg veel vragen opbrengen. Vandaar dat wij van Go Time Business vinden dat deze ondernemers wat ons betreft een kans laten liggen door zelf te proberen deze problemen op te lossen.

Go Time Business garandeert de kandidaat meer zekerheid over de startfase van zijn/ haar onderneming na afsluiting van een consult-sessie. Door je als startende ondernemer aan te melden voor een beginconsult, krijg je de kans om advies te vergaren van ervaringsdeskundigen op vakgebied naar keuze. Op deze manier wordt er een helder beeld gevormd van de belangrijkste punten van aandacht tijdens uw reis naar een winstgevende startup. Deze en eventuele vervolgconsulten zullen plaatsvinden via het gemak van een online zoom gesprek. Van financieel experts tot experts op gebied van wetgeving, Go Time Business biedt jou de hulp aan die jouw startup naar een hoger niveau zal tillen.

Wij hopen hiermee u voldoende te hebben geïnformeerd, en dat wij voor u in de toekomst kunnen staan voor een duwtje in de juiste richting. Voor meer informatie kunt u kosteloos contact met ons opnemen via onderstaand mailadres, of de website van Go Time Business. 

Met zakelijke groet,

Kyle Snelders

Team Go Time Business.

Gotimebusiness.com

Info@gotimebusiness.com

Reageren:

Post jouw antwoord of reactie
reageer

Beschikbare adviseurs:

Marije de Winter
adviseur
Joure, Friesland