vraag advies

Website testen

Door:
Siebe Goos
starter
Amsterdam, Noord-Holland

Software bedrijf
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Siebe Goos

Voor onze startende onderneming zijn wij opzoek naar feedback wat betreft onze website. Het is een eerste versie en alle feedback is welkom. https://effe-scheduling.com

Bewerkt: Donderdag 25 Oktober 2018
Gepost: Dinsdag 16 Oktober 2018
Aantal keer bekeken: 111

Antwoorden & reacties:

Siebe Goos
starter
Amsterdam, Noord-Holland

Software bedrijf

Persoonspagina:
Siebe Goos

Gepost: Woensdag 07 November 2018, om 10:15

Hoi Debby,

Bedankt voor je reactie. 

Wij van Effe hebben gekozen voor kleine letters omdat dit iets speelser overkomt. Daarnaast hebben we gekozen voor engels omdat het schaalbaar is naar het buitenland.  Wat betreft spelling heb je zeker gelijk en gaan we naar kijken. 

Op jou juridische aanbod, wij zijn startende en worden geholpen door een grote groep ondernemers. Hierin zit ook iemand die ons voor nu helpt met het juridische aspect van de onderneming. Mochten we in de toekomst juridisch advies nodig hebbben weten we je te vinden. 

Groet,

Siebe 

Co-founder Effe 

Debby 's-Gravendijk
starter
Leidschendam, Zuid-Holland

Juridische dienstverlening en mediation

Gepost: Woensdag 31 Oktober 2018, om 12:54

Beste Effe,

Graag wil ik een reactie op jullie website geven. Ik ga er vanuit dat dit via dit medium kan.

Ten eerste: mooi initiatief! 

Om er nu nog meer uit te springen zou ik zeggen maak van je naam hoofdletters dus: EFFE. Dan is het echt een bedrijfsnaam die er uit springt en ook duidlijk onderscheidend tussen scheduling. Waarom is er gekozen voor engels?

Ten tweede op de site staat onder de kopjes een toelichting. Let op dubbele informatie en grammatica. Zo staat er overzichtelijk overzicht, dat is dubbelop. Loop er nog een keer doorheen!

Als ik als jurist voor de ondernemende sector iets voor Effe kan betekenen laat het mij dan weten.  Zorg dat de zaken aan de voorkant goed geregeld zijn. Het werk van Effe is een inspanningsverplichting en let op je aansprakelijkheid bij bijvoorbeeld verkeerd inroosteren. Advies nodig, bel mij gerust. DSG Legal: 06 555 62562 of email: info@dsglegal.nl

Groeten en veel succes,

Debby 's-Gravendijk
DSG Legal

Reageren:

Post jouw antwoord of reactie
reageer

Beschikbare adviseurs:

Herbert van Hoogdalem
adviseur
Heemstede, Noord-Holland

Business coach