vraag advies

juridische app

Door:
Pim Niessen
starter
Grubbenvorst, Limburg

Fiscale dienstverlening
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Pim Niessen

Beste collega ondernemers,

Momenteel zit ik een oriënterende fase van mijn te starten onderneming. Ik ben van plan om een app te ontwikkelen met heldere (fiscaal) juridische informatie speciaal voor startende ondernemers. Aan de hand van modules die in de app moeten worden doorlopen krijgt de ondernemer een goed inzicht van de relevante juridische dilemma's waar je als starter mee te maken krijgt. Iedere ondernemer krijgt hier immers mee te maken, hoe vervelend het ook is. 

Alvorens ik overga tot verdere ontwikkeling van dit product ben ik heel erg benieuwd of startende ondernemers interesse hebben in een dergelijke app. Daarbij wil ik graag weten of men in de opstartfase (fiscaal) juridische dillema's tegenkomt, welke problemen dit zijn en hoe men dit probleem heeft proberen op te lossen of hoe men dit probleem graag op zou willen lossen in de toekomst. 

Ik zou heel erg gebaat zijn als u mij vertelt waar u tegenaan loopt! En of u iets ziet in een heldere juridische informatievoorziening in de vorm van een app. 

Heel erg bedankt als u bereid bent een berichtje achter te laten! Indien u tips heeft voor dit product dan zijn deze uiteraard meer dan welkom!

Alvast bedankt voor uw hulp!

Bewerkt: Dinsdag 27 Februari 2018
Gepost: Dinsdag 27 Februari 2018
Aantal keer bekeken: 338

Reageren:

Post jouw antwoord of reactie
reageer

Beschikbare adviseurs:

Rogier Smit
adviseur
Maastricht, Limburg

Ontwerp en illustratie