vraag advies

Wie kan helpen met contacten leggen in ziekenhuizen (kinderafdelingen)

gratis optreden Brominocs verhalenvertellers

Door:
Betty Heideman
ondernemer
Eindhoven, Noord-Brabant

Non-profit
nog geen bedrijf toegevoegd

Persoonspagina:
Betty Heideman

Brominoclogo

Hallo,

Met mini theater voorstelling de Brominocs (stichting i/o) bied ik o.a. aan om bij kinderen in ziekenhuizen kleine 'voorstellingen' te geven. De Brominocs zijn 3 pluche beesten die samen met vriendjes allerlei avonturen beleven, de avonturen hebben een boodschap "geef nooit op, je bent uniek". En thema's als pesten, vriendschap etc. Van deze avonturen worden fotoverhalen gemaakt, ik lees het verhaal voor terwijl de kinderen de fotos erbij bekijken.
Behalve ziekenhuizen wil ik ook naar scholen, dagopvang maar ook fairs en festivals enz. Ik heb  al een aantal evenementen geboekt door het land. 
Ik woon zelf in Duitsland en bellen is niet mijn sterkte kant. Ik zoek eigenlijk iemand die voor mij (en ik wil hier ook best een vergoeding voor betalen), ziekenhuizen (met name omg Limburg en Oost-Brabant ivm de afstand) wil bellen om te zien of ik daar afspraken kan krijgen hetzij om ons voor te stellen hetzij voor een 'optreden'. 
We zijn een stichting in oprichting, er loopt een crowdfunding (helaas niet succesvol) dus een groot budget heb ik niet maar ik vertrouw erop dat dit te overbruggen is. Wellicht kan ik je ergens anders mee helpen. 
Onze site www.brominocs.com om een indruk te krijgen.
Heb je vragen, dan hoor ik het graag.
Met hartelijke Brominocse groet,
Betty Heideman

Pesten 

Bewerkt: Dinsdag 02 Mei 2017
Gepost: Dinsdag 02 Mei 2017
Aantal keer bekeken: 187

Reageren:

Post jouw antwoord of reactie
reageer

Beschikbare adviseurs:

Cees de Waal