Goede dag, Ik ben nog in mijn oriënteren fase in wat ik wil gaan ondernemen daarbij dacht ik om in jassen te ondernemen voornamelijk een eigen jassen merk op het markt brengen denk bijvoorbeeld aan dailypaper, basket. Met mooie unieke designs. Zijn er startende ondernemers waarmee ik kan sparren en als we wen klik hebben kunnen we kijken als er wat moois uit kan vloeien Stuur me een berichtje als je interesse hebt!
online | Chris Winter starter Achterste Erm, Drenthe TradesWay Funding |
Heeft u hulp nodig met kapitaal voor een zakelijk idee? , Neem contact met me op zodat we zo snel mogelijk met het proces kunnen beginnen.
E-mail: Chriswinter321@gmail.com
Bedankt
Chris
online | Corinne Helmink starter S-Hertogenbosch, Noord-Brabant Netwerkevenementen |
Bedrijf: Sponty Events Lid: Corinne Helmink |
Hallo!
Waar kom je vandaan? Ik werk een aantal uur bij Seats2meet in Den Bosch en ik ga feedback en brainstormsessies organiseren. Wellicht vind je het leuk om eens aan te sluiten?
Heb je interesse, dan kun je mailen naar info@sponty.nl.
Groeten,
Corinne Helmink
06-10965009
online | Tom Hoekstra adviseur Zaandam, Noord-Holland Webdesign, Marketing en hosting |
online | Yolanda Kuin adviseur Hoogkarspel, Noord-Holland Ondernemerscoach |
Bedrijf: 't Winstadviesburo Lid: Yolanda Kuin |
online | Herbert van Hoogdalem adviseur Heemstede, Noord-Holland Business coach |
online | Wim Faber adviseur Landsmeer, Noord-Holland Wifa bouwadvies |
online | Tom Nutt adviseur Amsterdam, Noord-Holland Tanpassen |
offline | Maaike van Veen adviseur Amsterdam, Noord-Holland Foodshop |
offline | Jaap Lubberts adviseur Amsterdam, Noord-Holland Uitgever online media |
Bedrijf: StartendeOndernemers.nl Lid: Jaap Lubberts |